"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. július 2., csütörtök

Egy kicsit lemaradtam… ^^

A blogolással. Dehát most mit csináljak, ha sosem úgy jött ki a lépés, hogy még írni is legyen időm? A sushis visszatekintést is írom már 3 napja… ^^”A következő bejegyzés az lesz, szerintem még ma fel is rakom.. Ha sikerül befejezni.. *lusta dög* Fura, hogy itt a nyár, és én mégsem írtam semmit szinte eddig… Bár, miről is érnék, ha nem történik semmi? Általában majdnem egész nap a gép előtt kockulok, kivéve, mikor nem.. ^^ Bár általában inkább csak Fanficek után kutatok, valamit RCE-t nézek… Amióta megvan, nemrég néztem meg 9edjére… ^^ És szerintem ma is megnézem újra… XD

Kikészít ez a dög meleg… Még ha akarnék, sem tudnék kimenni az udvarra, mert hatályos időn belül főtt rák lenne belőlem… Lebarnulni pedig nem akarok. Isten ments! XD meg amúgy is.. MIt csinálnék kint? Jó, kiülök olvasni vagy írni.. oké. De mostanság inkább gépelem a ficeimet is. Akkor nem kell vele duplán dolgoznom. Meg ezt a emleget én max vízparton, netán vízben lennék képes elviselni… Tök durva, hogy két-három nappal ezelőtt még vihar volt, mindent eláztatott a szakadó eső… Most meg ezer ágra süt a nap. Ki érti ezt…XD *színpadias sóhaj*

Viszont így, hogy elég sokat kockulok, van időm képeket és zenéket is töltögetni^^ Művelődöm =P Tegnapelőtt óta a magaménak tudhatom az augusztusi Fools Mate szám scanjét, amin a tha GazettE-sek megint gyönyörűek… Hörrr…1246274916_151246274898_25
Aztán ma kaptam a hírlevelet, hogy a legújabb Zy-ban is ők vannak, és annak is leszedtem a scanjét… Igaz, fangörcsölni nem nagyon van lehetőségem, nincs kinek kiadni magamból, szóval csak csendesen ájuldoztam itthon egyedül… XD Merthogy… Annyira szépek, hogy az már kegyetlenség… *.* Mivel csak a címlapon van közös kép, ezért berakok mindenkiről egy kicsit… Ki lehet nagyítani… hörrrrr…. *.*

1246472721_92 1246473339_01 1246474207_21 1246475049_00 1246476104_94

Uruhának ettől a nézésétől teljesen kikészültem… Tök jóóó… XD Nyáá~^^ Kairól meg el sem hittem először, hogy ő az… Mondjuk az kár, hogy fotózásokon nem mosolyog(hat)… Hiányzik Kai mosolya… XD Aoi meg… Aoiiiiii… XD Kb ennyi tudok róla nyilatkozni…

Közben, a tegnapi estém fényében rájöttem, hogy mennyire unalmas már itthon lenni… Még akkor is ha kockulok… Legszívesebben minden nap elhúznék itthonról, meetelni emberekkel, vagy akárhova… Csak mindenhez zsé kell.. Abban pedig nem gyenge korlátaim vannak sajnos… :S Szóval marad az itthon punnyadás… Elvileg lassan már úgyis dolgozni fogok… Mert igaz, hogy a NyaConos cp-m le lett fújva, elvégre 98% hogy nem jön össze, de azért kell a pénz… Venni akarok néhány cuccot^^ Főként ugyebár ruhát, ruhát és ruhát… X”D Na meg fodrászhoz is el kéne már keverednem egyszer… *sóhaj* Hogy nekem mennyi bajom van… –.-“

4 megjegyzés:

  1. mit akarsz tegnap is kimozdultál otthonról és meeteltél egy emberkével... :P
    oké azt megértem h untatott... x)

    VálaszTörlés
  2. igenigen... épp azt írtam, hogy tegnap jöttem rá, milyen uncsi már itthon...
    Azt meg sürgősen felejtsd el, hogy untatott volna... ^^

    VálaszTörlés
  3. Nahh már úgy készültem, hogy majd ha hazaérek beverődök olvasgatni a blogodat és ez is bejött! xD Ember... ezt már komolyan nem hiszem el.... *büszke a fanbiccs képességeire*

    *asztráltest-vért ölelget* Olyan jóóó végre újra görcsölni, már nagyon hiányzott :) Egyébként köszönöm a képeket! Krrr.... *borzong* xD

    VálaszTörlés
  4. hát még nekem hogy hiányzott... Nyááá~ ^^
    a képeket meg <3-esen^^

    VálaszTörlés