"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2010. június 21., hétfő

Nyári szünet – őszi idő…

Annak örömére, hogy megjavult a WLW-m, legalábbis már sikerült hozzá társítanom a blogomat, úgy döntöttem, írok egy bejegyzést, Megu úgy is hiányolta… :D

Ami azt illeti, lenne más dolgom, mert ki kéne takarítanom a szobámat…. Mert holnap jön Kami, de ki a francnak van kedve hozzá? Mármint takarítani XD Nincs itthon anyu, lehet zenét “hallgatni”… És nem csak én hallgatom, hanem a szomszédok is. XD Ez van, lehet szeretni =P Másrészről pedig végre normális hangulatom van, mi a fasznak rontsam el porszívózással meg portörléssel? Nem áll szándékomban megfulladni egy gigantikus felvert porfelhőben… Szal ezt elnapoltam, legalábbis pár órára halasztottam.. Najóó, csak amíg befejezem a blogot XD

Lol, mert örültem neki, hogy végre itt a nyár, ennek előnye az, hogy olyan idő lesz, hogy anyuék nem tudnak majd prédikálni, hogy miért ülök idebent, és miért nem megyek ki a kertbe, szal egy szavuk nem lehet majd, lehet gépezni, meg minden… nah igen ám, de nem egészen így gondoltam azt az “olyan idő”t… Én spec szánsájn-dögmeleg kombóra gondoltam, nem negyven napos esőre… XD Vajon Noé nekiállt már a bárkának? XD

Amúgy általánosságban semmi izgalmas vagy említésre méltó nem történik velem. Pénteken bolt a szóbelim angolból, 100%os lett, pedig azt hittem, hogy elbasztam XD *közben lecsap egy szúnyogot az karján* WTF, ezek bemenekültek az eső elől? O_O
No mindegy. Szóval itthon kockulok mostmár, bár eléggé le vagyok merülve, pl MSNen is alig vagyok képes dumálni, valahogy mindig elfogy a mondanivaló, vagy én nem is tudom… ez zavar. Mindenesetre a ficekhez kezdek visszavánszorogni, a minap gépeltem le életem első egypercesét… ^^
Gyanítom, azért a mostani zagyválásomon is meglátszik, hogy nem vagyok valami összeszedett, dehát ez van… :/ nem tudok leragadni egy konkrét témánál, perpill a figyelmem is hatfelé irányul, és jelentősen fel vagyok dobódva, ez lehet az oka, hogy nem vagyok képes semmire normálisan odakoncentrálni XD

Betévedtem Baldy galériájába, aztán nézegetem a holdfényCon-os képeket…
http://lh6.ggpht.com/__QMypDOIroU/TBTrC_Bu1qI/AAAAAAAAZi8/iYmBD9D3PkM/IMG_6757.jpg
Avatar XD Amikor először megláttam, felröhögtem XD Hirtelen ért a nagy kék izé a képernyőn XD Amúgy meg nem hiszem el, hogy nem viszketett a bőre a festéktől o_O Nah mindegy. Nem lehetett egy rövid munka befestegetni az egész testét :D És nagyon melege sem lehetett…. :D

Érdekesség: Mostanában minden második ember azt kérdezi tőlem, hogy Megyek-e Versaillesra… Hát akkor ide is leírom, hogy nem, nem megyek, mert 1, nincs rá pénzem. 2, Annyira nem szeretem őket… Bár ezt lol kijelenteni az után, hogy tegnapelőtt egész nap öket hallgattam. Zombie-val kezdtem youtube-on, aztán tovább kattintgattam :D Bár nekem még mindig nagyon porcelánbabák. Esküszöm, félnék hozzájuk érni, nehogy elporladjanak vagy összetörjenek tőle… o_O

Kjááááh~ év VÉGRE, hétvégén, vagy valamikor akörül, jön Meguuu~. Tegnap beszéltünk a dologról^^ Ellenben úgy néz ki, hogy egy fillérem nem lesz így hirtelen egy hét alatt, szal ki kell hagynom Yumi búcsúbuliját… :/ És én még azon szöszöltem, hogy húú, itt a nyár, mítekre meg ilyesmikre fogom költeni a pénzem… XD Ennek ellenére tegnap az electroworldben voltam, aztán mit láttam? Táncszőnyeget *____* És rendes, PC-re csatlakoztathatót. Szal arra is el fogok szórni valószínűleg 4000Ft-ot X”D De ha egyszer kell *___*

*visszaolvas* Hűűű, milyen összeszedett post lett ez XD Mindenesetre jobb, ha elkezdem azt a takarítást, mert sosem végzek vele…

3 megjegyzés:

  1. Leszarom, hogy semmi értelme nem lesz, de akkoris kommolok x"D Mert hiányoznak a régi szép idők és basztat a tétlenségem ._.
    Humm...ellátmányoznunk kéne téged 1-2 új képpel, amit berittyenthetsz a "csrú frendsz" diádba xDD Nahh itt mutatkozik meg mennyire trúk vagyunk, hirdeted a trúságunkat *_*
    Jelentem: Noé a bárkával sikeresen elkészült, megkezdte az állatok begyűjtését x"DD Az özönvíz is készen áll *úszógumit növeszt* xD
    Ugyan mi a francért tapernyákolnád te Versailles-ékat? oO Majd javaslatként előterjesztem, hogy felettébb természetes eredetű haláluk után- köhhm- balzsamozzák be őket és múzeumba velük *rátör a Jurassic Park feeling* Ne kérdezd oO x"DDD *cidri* Mindenesetre BJD-nek határozottan szeretném őket még én is xDDD
    A pénz dolog pedig majd megoldódik, ha pénz nem lesz, akkor majd másképp >_< Mohamed és a hegy kapcsolatán okulva: ha Sanshi nem megy az fb-khez, majd az fb-k mennek Sanshihoz xDD *felszívódik*

    VálaszTörlés
  2. Máár próbáltam betáplálni new képeket, de nem hajlandó megjeleníteni őket... -.-" kötsög... Mostanában a technika csak kicseszik velem folyton XD
    'emtom, miért taperolnám őket, csak felötlött bennem a dolog :D Azért kíváncsi lennék, hogy néznek ki hátköznap. Róluk alig lehet látható képet találni. Vajon milyen vastag rajtuk a sminkréteg? o_O
    Jöhettek *__* Elfér itt egy komplett FBbagázs, tudjátok, van szabad szoba XD

    VálaszTörlés
  3. Eehh, nem vagy egyedül, a technika ördöge öcsémet is bekövette és kis híján Dai is áldozatul esett o____O *agyvérzés*
    Hajjajj x'D Hizakiról tudok neked mutatni egy make-up tutorialt...Nem olyan vészes, bár elég meglepő a változás :P
    Höhöö, lassan nekiállhatnál karitatív céllal reklámozni: szabad szoba kiadó kitaszított, hajléktalan fanbiccsek és petjeik számára xDDD

    VálaszTörlés