"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. június 1., hétfő

Kicsit egyedül…

Az eltelt néhány napban kissé antiszocializálódtam. Nem önszántamból, hiszen ha azért tettem volna, nem éreztem volna magam annyira egyedül…

Pénteken sikerült nyomtatnom a suliban, szóval ki tudtam rakni a Digital Sushi plakátját. Raktam egy A4-est a nagy faliújságra, egy kicsit kitűztem a bejárathoz, és kiraktam még 14 szórólapot is… Remélem elviszik őket^^  Alapjában véve egész héten eléggé elszeparálódtam Chibiéktől… Valahogy… jobban érzem magam egyedül, mint az ő társaságában. Túl gyakran történik az, hogy elkapom a gúnyos, undorodó pillantását, amikor Jrockról, vagy netán Meguékról beszélek… És kezdem megunni, hogy elvárja, hogy én jó képet vágjak minden kis lökött szokásához és témájához… Tőle viszont folyton csak ezeket a megvető pillantásokat kapom. Kezd elegem lenni… nagyon.. nem akarok így év végén patáliát csapni, ezért is fogom még vissza magam.. De úgy érzem, még egy rossz szó… egyetlen bántó kifejezés elég, és már borul a fal… Nem fogja megköszönni, amit tőlem kap, még ha ezáltal a mostani “baráti kör”-ömet is magamra haragítom.

[A körülötted élő emberek 90%-a képmutató, hazudozó és hálátlan. A maradék 10%-ot Barátoknak és Családnak hívják.]

Szóval az elmúlt pár napban egyedül voltam. Egyedül az iskolában, egyedül itthon. MSN-en nem volt senki… Csak olvasgattam, meg írtam egy kicsit… A matek vizsgámra kellene készülnöm, mégsem azt tettem… Meo-kun be volt kapcsolva egész hétvégén, zenét hallgattam, és másodpercenként tekintettem fel a metkfüzetből, reménykedve, hogy valaki feljön MSN-re, valaki, akivel lehet normálisan beszélgetni… Valaki, aki csak egy kicsit is megért… Senki…  Így hát beletemetkeztem a matek gyakorlásba, mégis úgy érzem, semmit sem tudok… Félek egy kicsit a vizsgától, nem tagadom…
Elvileg le kéne majd adnom még két házi dolgozatot is, egyet rajzból, hogy megkapjam az ötöst, /-.-“/ amit a japán művészetekről írok, egyet pedig földrajzból, év végi házidoga gyanánt. Nem fogok végezni velük…Egyszerűen semmi időm nem lesz… Csütörtökre kell mindkettő…

Torrentről szépen lassan mászik le az RCE, na meg a képeimet is gyarapítottam egy kicsit, miután hazahoztam a suliban lévőket^^ Merthogy ott van mindenkinek saját tárhelye… Zenéket is szedtem le, nem is keveset, szóval az MP3amon lévő kevéske szám közt egy kis “vérfrissítést” csináltam^^ Idegesít, hogy ilyen kicsi… Mármint.. hogy ilyen kevés Zene fér rá.. Most is van rajta 44 szám, és televan… o.O
Amióta leszedtem, rongyosra hallgattam a Crucify Sorrow-ot… Valahogy megfogott az a szám.. Rohadtul tetszik… *.*

Nézelődtem a cosplayt illetően a neten… találtam leopárdmintás anyagot, és egy oldalt, ahonnan meg tudok tanulni szabásmintát csinálni…
Keresgéltem Bélákat is, és igencsak összenyálaztam a billentyűzetem, mikor találtam egy csodaszép 27(!!!) soros bakancsot Ciánkálin… Kegyetlen jól néz ki… Csak az a baj, hogy csak rendelésre készítik, szóval tuti, hogy 30-40 ezer körül van… Most pedig szinte minden filléremet ruhákra és a Conra fogom költeni… Szóval nincs lehetőségem, hogy félrerakosgassak rá…

A suliból durván 4 tanítási nap van hátra… Képzelem milyen tanítás lesz.. Megtudjuk a vizsgaeredményeket, aztán totál háváj lesz… Bár erről még nem nyilatkoznék, elvégre még a vizsgákon sem vagyok túl…
Megkaptuk az osztálykirándulás részletes programját is.. Hát mit ne mondjak, nem lesz valami élvezhető… Ahogy azt megjósoltuk, folyamatosan múzeumokba fogunk járkálni… Bécsben is kb két óra szabadidőnk lesz.. Hogy hogy fogok én annyi idő alatt lemezboltot, netán Saturn-t találni, az rejtély… De majd megoldom^^

MT-n kezdek egyre inkább aktívkodni, na meg fanficek terén is.. Nemrég lett készen az új oneshotom, Reita szülinapjának alkalmából, és már neki is álltam egy új, többrészes sztorinak, szintén Gazetto fandomból…
Anyunak mutogattam conos képeket, és legnagyobb meglepetésemre nem is szörnyülködött… /sokat/Néhány cosplaynél még ő is megjegyezte, hogy milyen szép, sőt, “a porcelánarcú csaj” látványával egészen ki volt békülve… Ami azért nem semmi…

Két napja, szinte reflexből, vagy a szokás hatalma szerint, de kétóránkénti rendszerességgel felnéztem Mazu és Megu blogjára… Holott tudtam, hogy ne várjak tőlük bejegyzést, lévén Mazu a shoxx fáradalmait piheni ki, Megu pedig osztálykirándulni van… De mégis mindig csalódtam egy kicsit, amikor nem találtam semmi újat… Nem vagyok normális… Isten bizony, mintha függő lennék… XD

Itt van még egy ínyencség, amit pénteken hoztam haza a sulis tárhelyemről… Eszméletlen nyáltengert produkáltam, mikor megtaláltam infóórán, mikor a feladat helyett képeket keresgéltem… Annyira…. aaaawwwww *kiszárad*

_Aoi

Hogy a halálba lehet valaki ennyire sováááány????? Kjjjjjjááá…. És ilyen überszekszuális… Ezt már büntetni kéne esküszöm…. Be kéne zárni Bishiland börtönébe… Még élvezné is… *fantáziál*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése