"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. május 26., kedd

Hétvégi FB party^^

Először is… Rájöttem, hogy nem szerencsés, hogy japán címeket adok a blogoknak, mert egy magyar szó japánul 6féleképp van, attól függően, hogy mikor használják… XD Pdig milyen poénos volt… XD

Szóval élménybeszámoljunk^^

Mivel szerencsémre Megu itt hagyott nálunk néhány cuccost a con után, ezért saaaaajnos vissza kellett neki vinnem őket… =P Sor is került az akcióra szombat reggel, és vasárnap délután keveredtem haza^^
RészletezemXD

Szombaton a 8:39es vonattal mentem Tbányára, majd mivel a 9:35ös busz 20 percet késett, kicsit később értem át “trágyadombfalvára” , mint ahogy azt számítottam… Viszont! sikerült eltalálnom, hogy hol kell leszállnom…. XD Mondjuk Megu ott is volt a megállóban, de nem láttam először… XD
Aztán bevánszorogtunk hozzájuk, és rávetettük magunkat Dai-ra… XD Nyáladzás a köbön…
Beszélgettünk is egy csomót, olyan témákat érintve, amit eddig még nem… Furcsa volt egy kissé komolyabban diskurálni, a fanbiccstémákat kicsit mellőzve…
Aztán betoppant a szintén késett Ayu, aki már az udvarról hallotta, hogy dübörgünk le a lépcsőn, és őrjöngünk, hogy van új Angel rész, ami egyben az utolsó is… Sajnálom, hogy vége, mert nagyon megfogott a történtet.. Határozottan a legjobb ficek közé tartozik, amit olvastam.
Volt szerencsénk meghallgatni Ayu ficének folytatását, sőt, azt is sikerült meghatároznunk, hogy mi a Keiitis, azaz a VKS utolsó, visszafordíthatatlan stádiumába tartozunk… XD
Ebéd után Wikkuval gyarapodott amúgysem szerény hangerejű kis FB csapatunk,és kezdett életveszélyessé válni Vulgária megközelítése. XD Wik személyében mondhatni, kellemeset csalódtam. A blogjai alapján más képet alkottam róla, ennek ellenére egy poénkodós, kedves csajt ismertem meg^^
Vele is ismertettünk a keiitist, és ő is mutatott nekünk néhány… khm.. dolgot… amit gyomorforgatónak szánt.. igazából nem volt olyan veszélyes… XD *strapabíró*
Megnéztük együtt a Dec. Beauty-t, és kb fejenként két liter nyálat eresztettünk, mikor tudatosult bennünk, hogy bizony a GazettE tagjainak van mire büszkének lenniük.. Testi adottságaikat tekintve…XD Még az volt a mázlink, hogy olyan gatya volt rajtuk… XD *megint nyáladzik a gondolattól is*
Aztán egy kicsit meg KAT-TUN-tunk, egy koncert erejéig, és azon kaptuk magunkat, hogy fél 10, és Ayunak és Wikkunak mennie kéne… Jöttek is értük kocsival…
Utána mi megvacsiztunk, aztán egy röpke fürdés után bevetettük magunkat az ideiglenes fanbiccsfőhadiszállásnak kinevezett földszinti szobába, RCE-t nézni^^
Elvileg éjfélig maradhattunk volna… Hát.. kb olyan fél három, három körül keveredtünk fel az emeletre, vak sötétben,és nagyon nagyon halkan, hogy ne ébresszünk fel senkit… És sikerült… Annak ellenére, hogy voltam olyan szerencsétlen, és levertem a csatom amikor felértünk… XD
Természetesen eszünk ágában sem volt aludni, és még vagy két órát beszélgettünk, vegyes témákról. rájöttem, hogy határozottan jó dolog Meguval beszélgetni XD

Vasárnap reggel én ébredtem előbb, Megu még punnyadt kemény nyolc percet, aztán csodálatomra magától felébredt... XD
Reggeli után ki sem mozdultunk szinte a szobából, Daion lógtunk, poénos maileket néztünk, meg olvasgattunk egy két régebbi ficet, amik határozottan folytatást kívánnak. ^^ Kuro-t, Megu egyik pendrive-ját telepakoltuk conos képekkel, szóval most nálam van, teháát ezt valamikor vissza kell szolgáltatni.. Újabb ürügy a találkozásra… *ravasz dög*
Aztán nem figyeltük az időt, és lekéstük a buszt, amivel Megu mamájához mentünk volna, ezért mondjuk egy kicsit mérgesek voltak a szülei…
Kicsit furcsa volt, hogy én is meg lettem hívva erre a vasárnapi ebédre, főként, hogy nem csak sima ebéd volt, hanem születésnapokat is ünnepeltünk. Én is fel lettem köszöntve névnapom alakalmából.. Nagyon jól esett^^
Még ott is olvasgattunk egy kicsit, meg tv-ztünk, találtunk valami szörnyű francia zenecsatornát…. Bröööááá… XD
A buszom előtt egy órával elindultunk, hogy még mielőtt elmegyek, sétáljunk egyet Oroszlányban, Megu megmutatta a suliját, és fagyiztunk is egyet, aztán kihívtuk Ayu-chant, és együtt vártuk meg a buszt…
Mindent összevetve egy szuper hétvégém volt, és megint felejthetetlen emlékekkel gazdagodtam.. Azt hiszem, ez minden alakalommal így lesz, mikor FB-kkel találkozom^^ Alig várom ismét^^

the_gazette_4682

Aoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *fangörcsöl*

2 megjegyzés:

  1. Úristen, hol is kezdjem :D Marha király volt, majd hamarosan égetően szükségem lesz Kurora- faszt sem érdekel, hogy ott van még Seggdugasz, meg Nausea, akik egyenként 2-2 gigásak, nekem Kuro kell! xD- és véletlenül megint össze kell futnunk xD
    Nem láttál a megben, mert eltakart a susnya! xD Szánalomfalva alias Trágyadombfalva susnyulós hely :D És igggen, képesek voltunk egy pötit mellőzni a nyáladzást és normálisan dumálni :D Talán mondhatjuk, hogy egálban volt a normál duma a fanrohamokkal :D És tényleg jó volt dumálgatni, mindent, részletesen. Veled is nagyon király beszélgetni ^^űAmúgy: a Dec. Beautyt néztük, az enelességt még csak most töltögetem le, csodálatos képminőségben, U2b-ról, részenként -.- Úgy, hogy be sincs számozva, szal egy pötit tovább fog tartani az átlagosnál oO

    A reggel télleg durva volt, tisztellek, hogy nem röhögted magad agyon a fejemen *rövid haj átka, ork fej* xD El nem tudom képzelni Ayuval karöltve hogy a francba vagytok képesek pillanatok alatt életet lehelni magatokba...nekem ez két személyes feladat xD
    Viszont szüleimnél ez a minimális rosszallás nem számít nagy cuccnak, az órával tényleg feltűnően- és télleg véletlenül- kerültük a szemkontaktust, szerintem ösztönből :D
    Nagggyon yukatta desu, hogy jól érezted magad :)) *végül még megszopkodja Dai egyik csücskét a kép láttán* xDD

    VálaszTörlés
  2. *Javítva* Dáááh, mekkora hülye vagyok... XD
    Majd vééééletlenül eljöttök hozzánk sátorozni... XD

    És mi az, hogy ork fej?! Egyáltalán nem is volt olyan! Olyan.. békés, nyugodt volt az aracod... XD Még nem ült ki rá az elvetemült fanbiccsarckifejezés... XD

    Aztán töröld le Dai-t, még a végén rövidzárlatos lesz... =P

    VálaszTörlés