"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. május 1., péntek

Chibi^^

Ezen a címen nincs mit magyarázni... Ma Chibichannál alszom^^ Úgy volt, hogy megyünk ugye Majálisra, és lesz hennám... Hát az nem jött össze... Nagyon szar volt itt Battán a Majális... Össz vissz volt egy bazinagy sátor, ahol a fellépések voltak, meg egy olyan óriás trambulin. És persze egy rakás árus.... Hennefestő sehol... Szóval buktam az egészet... Nemtom, most mi lesz, de hogy hennám nem, az tuti... :S

Amúgy semmi értelmesnek minősíthető nem volt ma... Mutattam videókat és képeket Chibinek, persze ezeknek hatására sem képes megszeretni a J-rockot... De hát mit csináljak... MOndjuk azon megint kiakadtam, hogy leszedett egy rakás képet Bou-ról, az Antic Cafe-ból, na meg teljesen kész van Reitától, de nem szereti a zenjüket... -.-" feladom.... XD

Holnap mikor hazaérek valszeg tényleg befejezem a rajzot, a karkötő már kész van^^ Már összeis van kötve, és ha úgy felemelem, akkor "magasabb" mint én... kb 15centivel.. XD nagyon nagy lett^^
Be vagyok már eljesen sózva, főleg, mióta találtam egy FVt, amiben Ruki.... khm... perverzkedik, és ennek útján kiderült, hogy Rukidrága rendesen telepakolta Fanservice-zel az RCE tour-t.... *nyáladzik*
Ma nem voltam MSN-en sem, mert itt Chibinél nincs, szal holnap lesz mit pótolni... Otthon totális felfordulás van, már ma reggel pakoltak a teherautóra nővéremék, mikor eljöttem otthonról, szóval szerintem holnapra, mire hazaérek, teljesen üres lesz a szobája... :S Furcsa lesz, az biztos...

Ma nézegetem hajakat, hogy milyenre vágassam majd a con előtt, de halvány lilám sincs... Gondolkodtam fufrun is, de nem hiszem... Az már viszont szinte tuti, hogy lila melír lesz a hajamban, és valszeg a jobb fele be lesz göndörítve, a bal meg egyenes marad, és a bal szememhez megy majd a göndör hajammal kontrasztos minta, amit elvileg fekete tussal rajzolok majd a szemem köré.. Vicces lesz... Apropó... már csak 14 nap!!! *sikítóroamot kap*

A szülinapomig meg már csak 1 nap... Mindjárt vasárnap..=D *vidul* Utána meg hétfőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő..... *pattog*

Yep^^

És még itt egy videó, aminek nem olyan jó a minősége, de amikor megmutattam Chibinek, idehalt mellém a székbe... Vajon miért? *letörli a nyálat a laptopról*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése