"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. május 12., kedd

Rongai, totetsumonai, warikirenai…

… Lehetetlen, hihetetlen, érthetetlen…

Az elmúlt két napomat egyszerűen és gyorsan jellemezni lehetne ezekkel a szavakkal. De azért kifejtem.

Tegnap veszekedtünk anyuékkal. Pontosabban ő kiabált, én pedig hallgattam. És igen, én is hibás voltam, mert hazahoztam a sulis szar kedvem, pedig megbeszéltük, hogy nem teszem… De akkor is rossz volt.. Hogy még az után is kiabált velem, hogy bocsánatot kértem, és megmagyaráztam a bajom.
Azután anyu közölte este kint a teraszon, hogy na nem változom meg, és továbbra is olyan leszek, mint az elmúlt időben, akkor módszeresen, kategorikusan mindentől el fog tiltani. Mindent elvesz tőlem…
Bepánikoltam…
Nem, nem attól, hogy nem mehetek majd sehová.. Nem attól, hogy nem netezhetek… Nem is attól, hogy eltilt a rajzszakkörtől.. Nem…
Attól, hogy nem tudok majd beszélni a számomra fontos emberekkel… Meguval, Mazuval, Petivel…
És a zene…
Nem érdekel az internet... nem érdekel a bulizás… Mégis teljesen megrémültem, és éjfélig nem hagytam abba a sírást…
A legrosszabb az, hogy nem tudom, mi az, amit rosszul csinálok..Teljesen jó vagyok az elmúlt időszakban, az elmúlt egy hónapban.. Mindent megteszek, amit kérnek, és sosem feleselek. a jegyeim is javultak, sőt, nem is járok haza későn. Mindig a legkorábbi vonattal jövök, amivel tudok.  Nem tudom, mit csinálok rosszul…

Ma olyan voltam, mint minden nap... Nem szóltak semmi rosszat. Anyu normális volt, apu morcos…

Reggel majdnem lekéstem a buszom… Dörömbölni kellett az ajtaján, hogy álljon meg, mikor ki akart állni a megállóból…
Angolra, ami az első órám volt, fogalmazást kellett beadni.. Megint bravúros voltam, és abban a 10 percben írtam meg, amennyi időm még volt az óra előtt… Sikerült… ^^ A múltkori ilyen akcióm termékére még ötöst is kaptam.. XD Nem beszélve ugye a Rukis dolgozatról.. Megy ez nekem XD
Utána egy viszonylag unalmas Föci, majd egy még unalmasabb német következett.. De mondjuk én még mindig többet figyeltem, mint Chibi, aki mindkettőt végigrajzolta… Én néztem a filmet, amit föcin berakott a tanár.. És nagyon érdekes volt.. Az Apolló 13-ról szólt.. tök durva, hogy 13.-án, 13:13-kor szállt fel… o.O
Na mindegy.. németen is figyeltem, és csináltam amit kellett. Chibi szintén rajzolt. Bár néha ő is írt valamicskét.. XD
Irodalomra meg kellett volna tanulni 8 sort a Bánk bánból, de óra előtt tanultam meg… XD De még most is tudom…

”Szedd rendbe, lélek, magadat, és szakaszd
szét mind azon tündéri láncokat,
melyekkel a királyi székhez és
hitvesedhez, gyermekidhez oly
igen keményen meg valál kötözve!
Úgy állj meg itt, pusztán, mint akkor, a-
midőn az Alkotó szavára a
reszketve engedő chaos magából
kibocsájta…”

Igen, tudom.. szörnyű… XD
Aztán volt egy ofőnk, amin töri volt –.-“ Nagyon durva.. A töritanár mindenkitől órákat kéregetett el, hogy több óránk legyen így év végén.. =S Szóval ezen a héten teli vagyunk/voltunk törivel… =S
Utána egy matek, amin végre kezdem érteni az anyagot.. Nem is olyan nehéz, mint amilyenek gondoltam, mikor venni kezdtük.. Úgy érzem a röpdolgozatom is jól sikerült… ^^

Ennek ellenéren nem volt valami fényes a kedvem.. rák után pont lekéstem a vonatom, ahogy kiengedtek, szóval még volt egy órám… A lányokkal vettünk chipset… 4 csomaggal… XD 5en.. mindegy…XD
Az állomáson, és a vonaton egy másik társaság viszont teljesen feldobta a mai napom, és ennek a hatását még most is érzem^^ Nem részletezem, mert nincs most rá időm, de esetleg holnap megírhatom… Ha akkor lesz XD

Itthon beszéltem anyuval.. Mivel még egy-két dolgot vennem kéne conig, ezért valszeg úgy lesz, hogy ad egy összeget, amennyit kb rászán most, mert úgyis visszaadom az első fizum alkalmával, és akkor abból megnézem, mi az, amit meg tudok venni, és mit nem…
Jó hír viszont, hogy a fűzőm ,és az alsószoknya a loligönchöz kész lesz péntekre… Ráadásul megvettük tegnap a hajfestékemet is… ^^

Kiderült az is, bár ez sejthető volt, csak most tudatosult igazán bennünk, hogy valami különleges kapcsolat van Megu és köztem.. Nagyon durva… vannak olyanok, hogy egy azon pillanatban egyre gondolunk, hogy ugyanaz történik velünk, ugyanabban az időben, hogy ugyanazt csináljuk! Hogy megérezzük az egymással kapcsolatos dolgok bekövetkezését.. Pl mikor megéreztem, hogy tőle kaptam esemest… vagy mikor ugyanazon a reggelen ugyanúgy ébredtünk, mindketten hányingerrel, majd hasra fordulva visszaaludtunk… Vagy mikor mindketten jegyzéket készítettünk az általunk ismert GazttE számokról.. Egymástól teljesen függetlenül… Sőt.. akkor még ne is beszéltünk ilyen sűrűn…
A lényeg, hogy nagyon jó ezt tudni.. Bizarr, de jó… XD és vicces… Nem hiszem, hogy véletlen.. Én már csak ilyen bizakodó vagyok XD

Sőőőt, úgy néz ki, hogy Meguék nem csak szombaton alszanak itt, hanem PÉNTEKEN is^^ Annyira jó lesz.. hihetetlenül várom…

rukishoxx0011

És a legújabb kép Rukiról, a mostani Shoxx-ból.. Ez ebből a “szériából” a kedvencem^^

6 megjegyzés:

  1. Ez a tipikus: a szülőknek soha semmi sem jó. Én is összekaptam anyámmal és lerendeztem a szokásos módon: "Perzse-persze, mert szerintetek én mindig hülyeséget csinálok" Szerinted mit válaszolt? :D *grimasz* Egyébként meg: ott a telefon, lehet szép nagy számlákat gyártani, felváltva. xD Anno Wikkuval mi is így nyomtuk, ha nem voltunk emesen közelben :D

    Ajj basszák meg a kamik, most, háromnegyed 10-kor érzem, hogy kezdek bepörögni. Agyilag. Nem fizikailag xD És megint zsongok. Fizikai értelemben. Mi történik épp veled Sansh? xD
    Ajjj de szépek leszünk conra, tök zsír! :D Az meg pláne, hogy három napot(két és felet, de az már majdnem három!!) együtt töltünk mindenestül! *ez is nagyon várja már*

    Ruki meg céééééép *____* *elhűl, felmelegszik* xD Akkor Ayu mit szólna nee? :D Teccik a haja színe, egy pötit világosabb az enyémnél...de neki jobban áll x3
    Jelentem: olvasva, kommolva :D Oyasumi! :))

    VálaszTörlés
  2. Lássuk csak.. tegnap, háromnegyed 10.. öööm... negyvenkor még kint voltam a konyhában, háromnegyedkor álltam neki felülésezni.. Az esti ötvenet megcsinálni.. Igen... ^^
    Igenigenigeennnnnn.. *zsong. vár... készül* Rohadtjólesz!^^

    Ruki... hát igen... Ruki szép.. nagyon szép*.* *visong*
    Köszönöm az olvasást, kommolást... ^^

    VálaszTörlés
  3. Jólvan :D
    Am felülésből képzeld ma megcsináltam órai felmérés alatt ugye 103-at, úgy, hoyg egy ideje már nagyon elhanyagoltam, szal a végén már csípőből húztam fel magam, volt egy beszarós feelingje a dolognak xD DE!! az eső megmentett a coopertől :D mázli...

    Ruki széééép...és az olykor Mansont megszégyenítő stílusával/sminkjével ellensúlyozza chibi-kilétét x'D Vérengző törpe oO

    VálaszTörlés
  4. Hűűűű o.O Felülésgép vagy... XD Jóó, mondjuk én is annyit csináltam, csak én esténként... monden este 100 felülés.. csináltam két hónapig... :S Semmi...
    Mi viszont 200m-t futottunk... majdnem okádtam utána... :S

    És igen.. Ruki tud valamit... =P

    VálaszTörlés
  5. Fuhh O__O Enyhén túlhajtod magad(vagy hajtanak? :s) tesin, sztem elég lenne kicsit kissebb vehemenciával nekiállni xD

    VálaszTörlés
  6. áááh. igazából nagyon fogyni akartam anno. azért volt a 100 felülés... tesin meg egy szadista rabszolgahajcsár a tanár.. nem is részletezem, miket kell csinálnunk XD *mazo desu*

    VálaszTörlés