"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. május 2., szombat

Attoho-mu…

… Itthon.

Ma olyan hat körül estem haza…Rémes ez az érdi buszmenetrend… Fél órát kellett várnom a buszomra… –.-“  És ráadásul mikor tegnap odafelé mentem Chibihez, már félúton lemerült az elem az MP3-amban, és nem volt nálam pótelem…. Azt hittem ott robbanok fel…. >.< UTÁLOK buszozni, ráadásul ha nem hallgatok zenét, rosszabb esetben még hányingerem is lesz… –.-“ Szóval Érd és Batta közt nem tudtam márt hallgatni, mint a busz berregését… ki nem állhatom… Aztán hazafelé ugyanez…  De nem bírtam sokáig, és mikor leszálltam a Battai buszról, első utam egy kínaiba vezetett, ahol vettem potom 200 ft-ért magamnak négy elemet… És tudom, hogy van itthon, és pazarlás volt, de nem bírtam Gazetto hallgatás nélkül… *.*

Szóval ma még Chibinél voltam délelőtt. Jó volt, belekezdtük együtt egy GazettE-s FV készítésébe.  Nekem már most tetszik, pedig csak fél perc van meg a 2ből XD De valami olyan hihetetlen jeleneteket találtunk hozzá… Én azt hittem odahalok… *még most is erőteljes folyadékhiányos állapotban van* Szegény Chibi takaríthatta utánunk a nyálat XD 
Megnéztük együtt a Kill Bill 2-t is… jó film^^

Mióta itthon vagyok, azóta  gép előtt punnyadok folyamatosan. És igazából az ég adta világon semmit nem csinálok. ^^  Csak töltögetek, meg zenét hallgatok.. ^^

Végre rájöttem, hogy hogyan fogom megcsinálni a rajzot, szóval könnyen meglehet, hogy neki is fogok hamarosan. Aztán már tényleg ezek lesznek rajta az utolsó simítások, és mehet rá a hajlakk… XD

Kissé pánikban vagyok, mert itt van, két hét és Con, és nincs meg a ruhám.. Össz-vissz egy kesztyűm van, na meg a szoknyám, amire még meg kéne venni a plusz anyagot, amit rávarrok, meg egy kevés tüllt… A fűzőm az sehol nincs, a nyakpántomról és egyebekről nem is szólva… Nem tudom, hol fopgom én ezeket mind felkutatni potom 14 nap alatt, mert ugyebár már tényleg csak annyi van hátra…^^ 
A MYV koncert sem úgy néz ki, mint ami össze akar jönni.. Kicsit puhatolóztam anyuéknál, hogy koncert… meg jegyek… meg elengedés… Persze nem említettem konkrétan.. De… Asszem még várnom kell vele néhány évet… T_T 
Ugye a hennám sem jött össze… Szóval lehet, hogy marad az alkoholosfilces megoldás… X”D Legyek annyira elvetemült..? Majd még meggondolom… ^^ Ha annyira nem is, azért valahogy meg fogom oldani a GazettE logót magamra… XD Nem adom fel!

Nagy momentum volt, amikor említettem apunak ezt a hennatetkó dolgot… Csak úgy mondtam, hogy tetkót.. Erre felkapta a fejét, hogy: “tetoválást akarsz csinálni?” Mondtam,. hogy nem, hennatetoválásról van szó… Erre mondta, hogy ő akkor már igazit csináltatna, az legalább örökké tart… Én meg erre szemfülesen rávágtam, hogy ha már ilyesminél tartunk ,akkor én inkább piercinget csináltatnék… Ééés… Nem mondott semmit… XD Aztán elkezdtem ecsetelni, hogy mert ugye azt ki lehet venni, meg beheged, meg kicsi, meg minden, és még erre sem mondott semmit, csak bólintott egyet.. Szóval lehet, hogy egy fél év múlva megpróbálkozom a kérdéssel^^

Voltunk a minap szemüveget csináltatni… Elfuserált egy ember vagyok én… XD nem csak az egyik lábam kisebb mint a másik, egy egész számmal, de még az orrom is ferde, és a szemem is olyan, hogy a legjobb minőségű kontaktlencséből nincs olyan, ami nekem jó… –.-“ Viszont azt mondta a doki, hogy nekem már nyugodtan lehet, és sokkal jobban járnék vele, mintha mindig szemüveget hordanék, de anyut csak annyira lehetett meggyőzni, hogy egy év múlva, mikor újra megyünk ugye az éves ellenőrzésre, akkor már kontaktlencsét fogok kapni^^
Nagyon remélem, hogy bírja a szemem… Na mindegy, a lényeg az, hogy 5 nap múlva kész a szemüvegem, mert valami nagyon spéci lencse kel bele… És kopok új keretet is^^ Ez most Esprit lesz, de első látásra megtetszett, nem tudom miért.. És állítólag még jól is néz ki… ^^ nem mintha rajtam bármi is jól nézne ki, de nem gáz XD

Rájöttem továbbá ara is, hogy én mindig Ruki szemét figyelem, akárhányszor énekel… Az összes Live-ban, amikor közeli kép van, vagy a PV-kben.. Mindig… Olyan hihetetlenül szép szeme van, mikor énekel.. Persze nem csak akkor…  *szemmániás*

ruki-59 1232645433_97

Hát de most nem?! *.*

Edit on 2009.05.02. 20:30 –:

A hétfő le lett fújva. Úgy tűnik marad a találkozás a conon. A rajzot akkoris befejezem holnap, és meglátjuk mi lesz belőle.

3 megjegyzés:

  1. Te fanbiccsek gyöngye, te ^___^
    Kiw leszek arra a vidre is, szal gambatte!
    Azta... kontkatlencs...tetoválás...piercing... ennek ellenére mégsem engednek el szivesen sehova x'D Loll, ennyit a szülőkről, feladom xD
    Pihh, a franc, remélem nem most kezdődik az az ördögi kör, hogy innentől kezdve egy meet sem jön össze.... nem... eldöntöttem... mert akkor kénytelen leszek megbüntetni az ördögöt xD

    VálaszTörlés
  2. Hát arra a vidire én is, mert most úgy néz ki, hogy nem tudok nei sokat segíteni a folytatásban, mert ugye sony vegassal csinálja.. de lehet, hogy nemsoká kész.... Csak nehogy elszörnyülködj a zenén.. X"D
    Hát.. igazából csak az életkorom miatt fognak vissza szerintem, mert aggódnak.. ezekben pedig nincs semmi aggódnivaló..

    Viszont.. akkor az ördögöt együtt fogjuk büntetni... kegyetlenül.

    VálaszTörlés
  3. Harr~ *______*
    A zenékkel kapcsolatosan pedig meglehetősen magas toleranciahányadossal rendelkezem, csak ne valami Britney Spicc legyen vagy hasonlók :s

    VálaszTörlés