"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. május 5., kedd

Sugomi…

… Furcsaság.

Az elmúlt két napban igen sok furcsa döntéssel és tettel szembesültem. Néhány közülük bizonyára a javamra fog válni, és biztosan lesznek majd olyanok is, amelyek hátráltatnak a későbbiekben… Ez majd kiderül…

A tegnapi napom eredetileg egészen másként lett tervezve, mint ahogy végül alakult. Nem úgy volt kigondolva, hogy össze-vissza fogok rohangászni Érden és környékén, és hogy annyira teleeszem magam, hogy a végén mozdulni sem bírok. Mégis ez történt… Nem mondom, hogy nem élveztem. De más volt… Határozottan más.
Szóval tegnap lementünk kínait enni barátnőmmel, azután megmutattam neki a Vampire Knight animét. Nagyon tetszett neki, ezért megkért, hogy írjam ki DVD-re… Nem volt DVD-m, így átszaladtunk a szomszéd városba a Cora-ba, és vettünk. Azután vissza hozzánk, majd hozzájuk.
A DVD-t nem olvasta be semmi, szóval végül több mint másfél órát szenvedtem a gépükkel, mire elértem azt, hogy tudjuk nézni nagy képernyőn, jó minőségben, anélkül, hogy le kelljen tölteni.  De sikerült, jó kocka mivoltomnak hála ezt is megoldottam… Szóval ott aludtam nála… Vagyis aludtunk volna, de ahelyett egészen reggel 5-ig folyamatosan néztük a VampireKnight-ot… Végig, az egész első évadot… rekord… Aztán ágybaestünk, és végül ma reggel jöttem haza. Közben, még egészen késő délután felhívott Ayu-chan, és felköszöntött… Annyira örültem neki.Egyáltalán nem számítottam rá, de nagyon jólesett… Kiderült, hogy hamarosan már neki is lesz internete! Alig várom…^^

Így el is érkeztünk a mi nap eseményihez.
Mikor hazaértem első volt, hogy reggeliztünk, persze… Pedig én még tele voltam az előző nap és az éjszaka elfogyasztott kajamennyiségtől… Szóval bedobtam két szelet bundáskenyeret, azután bementünk anyuékkal Pestre, megnézni nővéremék lakását. Nagyon otthonos, szép kis lakás, nekem tetszik. És szépen be is vannak rendezkedve. Azután elkocsikáztunk a XII. kerületbe, nem is tudom miért.. Lényeg az, hogy ketten maradtunk apuval a kocsiban. És valahogy felvetült a téma, hogy én már elkezdhetném a KRESZ-t… Nem akartam mondani, hogy engem az autóvezetés sosem vonzott, jobban szeretnék motorozni. Így inkább csendben maradtam, mire apu megszólal egy hosszas hallgatás után: “Nem akarsz te motoros lenni?”  És annyira kitalálta a gondolatomat! Az a legfurcsább, hogy ő ajánlotta fel, bizonyos értelemben. tehát még nem is nekem kellett kérnem, vagy felhoznom a motorozás témáját… Persze ez sem a közeli jövőben lesz, és anyu nem fog olyan könnyen belemenni, mint apu… Majd kiderül.. a távolabbi jövőben…

Anyunak megemlítettem a piercing témát… Azt mondta, hogy ne is álmodjak róla, hogy amíg be nem töltöm a 18-at, és akárhova akármit lövessek magamnak. Viszont… Azt mondta, hogy utána ő már nem fog beleszólni… Szóval főbb terveim közt most az van, hogy két év múlva ilyenkor nekem már ajakpiercingem lesz…

Tegnap barátnőmnek mutogattam gothic lolitákat a neten.. És az egyik képnél közölte, hogy neki van egy tök ugyanolyan ruhája, amit kinőtt, ha gondolom, próbáljam fel… Hihetetlen, de mikor megláttam… Egy az egyben gothloli gönc.. Úgyhogy megvan a vasárnapi cuccom a conra… Ha minden összejön, bár ezek után már képtelenség, hogy valami úgy sikerüljön, ahogy eltervezzük, szóval ha sikerül, akkor még lesz hozzá 20soros acélbetétesem is.. plusz fekete combfix… Majd meglátjuk, mi sikerül belőle…

Úgy tűnik, a MAW portál hivatalos társszerzői közé lépek.. Persze nem vagyok én még olyan elit, mint ők, és nem is leszek, de jó érzés, hogy tartozom írói téren is valahová… Ezúton is köszönöm… ^^

Ma voltunk az új szemüvegemért is, mert előbb készlett. Nagyon tetszik. Talán holnap csinálok képet a “loligöncben”, és akkor majd lehet látni rajtam az új szemcsit is… Nem nagy szám. de jobban tetszik, mint az előző. És ezzel legalább látok.. az sem hátrány… –.-“

group-75 

Továbbra is fenntartom azt az elméletemet, miszerint Aoi nem normális.. Kitűnő példa rá ez a kép…
És még itt egy videó is, amit közösen csináltunk Chibivel, az első 30 másodperc elkészítésében még aktívan részt is vettem, de sajna nem volt együtt többre időnk.. Azért a “hey”-ek alatti ugrások az én ötleteim voltak.. Hamarosan felkerül youtube-ra, és akkor jobb lesz a minőség…

http://www.videoplayer.hu/videos/play/357617

Jó nézegetést/nyáladzást.. Én már kiszáradtam……

1 megjegyzés:

  1. Áhh, naná, hogy Dai nem akarja telepíteni ezt a cédé mékert sem, szerintem besokallt mára...Nem is csodálom o.O
    Nagyon király lesz neked ^^ Jogsi, tetoválás, pc...már csak egy saját, külön bejáratú(kijáratú? input-output...namindegy majd elmagyarázom, ha nem vágod xD) rabszolga kell :P Lehetőleg Aoiból xD Éljen a klónozás, gáz, hogy Aoi nem birkából van...najó, mégsem x'D Najó lelövöm magam, mert egyre jobban ellent mondok magamnak :D
    Üdv a trásszerzők között, már adatlapod is hamarabb volt, mint nekem *lusta* de bepótoltam a lemaradást :D
    Lávláv a videótokat és nézd meg: Aoi hímneműségét-ha más nem a farkán kívül- a nyelve hossza igazolja xDD A pasikat meglepően hosszú nyelvvel áldotta meg a Kami-sama, a kis nyaligátorok... xD És ha már Isten ilyen perverz volt, ezek szerint az ember alapvető természetébe is beletartozik a perverzió! Nemm filozofálok itt tovább hasonlóan nagy baromságokról, elhülyültem xD Nem újdonság....

    VálaszTörlés