"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. május 10., vasárnap

Antiszoc…

… Jólvanna, erre nem volt japán szó… XD

Az elmúlt napokban mintha egy kicsit hanyagoltam volna az írást. Őszintén szólva, magam sem tudom, miért… Csak így jött ki… A ficem is itt van már félig legépelve /a másodikfelénekafeléig/ És egyszerűen nincs életerőm befejezni… –.-“
De nem csak az írást hanyagoltam mostanában.. A felkelést, a tanulást, a rendrakást, a con előkészületeket… Mindent…
Annyira nem volt kedvem semmihez, ráadásul a gyomrom is kavargott egész hétvégén.. Tiszta durva… Szóval egyáltalán nem aktivizáltam magam… Nem állok neki pótlást írni, nincs hozzá sem kedvem, sem agyam perpill, szóval csak a mai nap, alias Vasárnap… :S

Reggel felébredtem egyszer hatkor.. nem volt kellemes, arra eszméltem, hogy rohadtul kavarog a gyomrom, és menten kidobom VUKot… Hasra vetettem magam, aztán visszaaludtam… Utána felébredtem még egy párszor, szintén ere a nem épp kellemes érzésre, aztán végül fél 10kor kikászálódtam az ágyból…
Bedobtam valami ehetőt reggelire, már amennyit hányinger nélkül meg tudtam enni, aztán anyu mondta, hogy menjek már ki a kertbe gyomlálni… o.O Éééés én persze hogy kimentem, mert ha nem csinálnám meg, amire kérnek, soha a büdös életben nem engednek el az Afterpartyra… –.-“ Szóval gazoltam… És rá kellett jönnöm, hogy iszonyat egy utálatos dolgok vannak a földben, na meg a növények szárain… pfujjjj… A 6.pók után, amit a karomról söpörtem le, már nem is számoltam… –.-“
Aztán összevakartam magam rendesen, egy kicsit kihúztam a szemem, és átcaplattam Ercsibe, és egy röpke kis megbeszélést tartottunk Aislin-nel a connal kapcsolatban. Kb 5 percenként felvisítottunk, hogy “úristenmárcsakönap..” És  “úristendejólesz” XD És úgy néz ki, hogy most már tényleg kölcsön kapom Bélát XD Alias Bééécit, a bakkancsot, két kával X”D

Nővéremnek hála megvan a komplett útvonaltervem a conhoz, és holnap már csak menetrendeket egyeztetek, és számolgatok, hogy még az utolsó busszal haza tudjunk jönni.

Jahigen… Merthogy Apu is megengedte!!! Yeeeepppp^^

Szóval. XD Annyira várom már ezt az egész ittalvós dolgot, majdnem jobban, mint magát a Cont XD Persze alvás az nem lesz, az tuti ^^ Apu ezzel kapcsoltban tett egy érdekes megjegyzést…:

Anyu: Megbeszéltem apuval, megengedte, de csak akkor, ha teljesen kussban lesztek.
Apu: Ha nem lesznek kussban, akkor fel lehet állítani a sátrat, ha már aludni úgysem akarnak.. Aztán majd kint felejtek egy üveg bort.
Anyu: Az kizárt dolog, hogy én piát adjak nekik.
Apu: Nem is kell adni nekik. Isznak maguktól is…

Kegyetlen egy apám van nekem… XD

Szóval… Most megint fel vagyok dobódva… És kezdem úgy igazán várni végre a talit Meguékkal… annyira jó lesz… ^^ Valszeg bevánszorgok korábban Pestre, hogy Megunak ne kelljen “egyedül” várakozni.. Meg amúgy is.. Magamat ismerve, nem fogok túl sokat aludni, szóval már hajnali 5kor fent fogok csápolni XD
Ennek örömére még itt egy kép, aztán mára befejeztem^^the_gazette_5093

Milyen hosszú haja vaaaaaaaaan *.*

7 megjegyzés:

  1. Tökéééletes! Akkor minden klappol :) Nagyon-nagyon örülök neked és komolyan apud is egyre szimpibb xD Majd eldugjuk az üveget anyud elől vagy azt is benyakalom x'D

    Imááádlak te nő, még ezt a képet sem láttam xD És furi, de...csak rápillantottam és valahogy elfogott a borzongás..najó, nemtom ezen mi olyan fura, teljesen természetes ha egy FB borzong egy überbishiii~ láttán, nee? :D


    Az már furább, hogy én is hatkor megébredtem o_O De csak annyi, hogy körülnéztem, lecsekkoltam a vekkert, aztán fordultam én is hasra xD És reggel dettó okádási kényszerrel keltem, ennek következtében én is csak kényszerűen toltam le valamit a torkomon :s Telepatikus kapcsolat lenne köztünk vagy mi a rák? xD

    Ezer bocs rohangál, nem voltam mösönön :( A mai nap egy határozott momiji manju volt :s Chuu~ Azért remélem holnap összefutunk oO

    VálaszTörlés
  2. Bizony... Most apu engem is meglepett... nem szokása ilyet csinálni/mondani... XD

    Hát akkor én tényleg keresőtehetség vagyok... XD Mondom, legalább akkor van valami, amit tudok... XD
    Borzongás? o.O Dehát csak tapsol a dráááágaaaaaaaaa.... *.* XD Bár, igazad van, ez természetes... =)

    Össze vannak fonódva a spirituális energiáink... Vagy egymás Asztrál-testei vagyunk... XD *agybeteg*

    "határozott momiji manju" Ezt majd fejtsd ki... XD

    VálaszTörlés
  3. Tapsolni tapsol xD deeee...Aoitól még azt is elvárhatjuk, hogy erotikusan tegye meg ezt az ártatlan mozdulatsort is :D Ha már sexy dancer sensei ugyebár :D

    Egyás aztrál testei... xDDDD!!!!

    Fuhh, majd visszaolvasok blogomon mi volt tegnap, mert határozottan nem emlékszem semmire x'D Jelenleg itthon tespedek idézőjelesen, totálisan sík agymaradékokkal meghintve és betépett uborkának érzem magam :D xD Mert az uborka csőlakó xD

    VálaszTörlés
  4. Huhúúúúú!!! Már csak öt naaaaaaaap! Dejólessz!
    Vagyishátkéremszépen... 2nap Bécike nélkül T_T.. és látnom kell majd, hogy a lábadon van...XD Biztos jól fog állni!

    Am akartam jelölni, hogy rendszeresen olvaslak, de valamiért olyan kis vacak érthetetlen izét rakott ki... Ez nekem magaaaaas =T.T= (<-- síRóka XD) *elvan...hehe...hehehe*

    U.i.: Béciiiiiiiiii...hú de hiányozni fog! XD
    Tessék, zene: http://www.youtube.com/watch?v=-2mPTtuNDSY&feature=related :D

    VálaszTörlés
  5. Nyugi.. Béci remek kezek, akarom mondani karmok közt lesz... =P

    A zene... Olyan.. melankóliábataszító... XD Amúgy köszi^^

    VálaszTörlés
  6. Az nem az igazi haja XDXDXDXXD .... Csumpis műhaj XD Mert... Aoi-nak azt szoktak rakni :X XD
    Remélem majd jól érzitek magatokat conon! És ne tessék ellustulni fanficirás terén XD!!!!

    VálaszTörlés
  7. akkoriiiis. Hosszú és kész... XD *nyáladzik*

    Hát... nem igazán volt energiám gépelni.. valahogy mostanában nem megy...de majd... mejd egyszer készlesz... csak a Con.. meg vizsga, meg 3 napos osztálykirándulás..annyi mindennek vannak most előkészületei.... Gomen Nasai

    VálaszTörlés