"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. április 29., szerda

Susumi…

… Haladás

Igazán boldog vagyok az elmúlt pár napban, és talán ez hat ki a tervezett dolgaimra is…
Tegnap hazahoztam a rajzot, hogy be tudjam fejezni, de most egy kicsit tanácstalan vagyok vele kapcsolatban… Majd holnapig még kitalálom, hogy mi legyen. Azonkívül tegnap rengeteg dolgozatot kaptunk ki, és egy matek röpi kivételével az összes nagyon jól sikerült a képességeimhez mérten.
A termés XD:
-Irodalom-Bánk bán tartalmi doli: 4
-Nyelvtan: 4
-Német TZ: 3
- Angol TZ: 5 (!!!!!)

Az angollal kapcsolatban… A tz-kben mindig szokott lenni fogalmazás rész… Én meg kiről írtam? Hát Rukiról… XD mert meg volt adva az utolsó mondat, hogy “beugrott a kocsiba, és gyorsan elhajtott” Erről nekem rögtön az a kép jutott eszembe, hogy a kicsi Ruki kotor a fanok elől…. XD És leírtam… Végül úgy mentette ki magát, hogy felkiáltott: “Nézzétek, ott van Uruha!” XDXD Szóval ment az agymenés még az angol TZ-ben is.. és míly meglepő: Hibátlan lett a fogalmazás… XD Ruki-kun szerencsét hozott XD *agybeteg desu*

Menni kéne MYV koncertre, de anyámék nem épp arról híresek, hogy szívesen engednek meg ilyesmit.. Szóval majd egyik nyugalmas pillanatukban megérdeklődöm… Még egyelőre az afterparty sincs lefixálva…. A szüleim… imádnak az utolsó pillanatban dönteni… –.-“

Már nagyon be vagyok sózva a hétfő miatt… És eddig még nem sikerült újra kiborítanom a sok kis fekete gyöngyöt, hála a kamiknak… XD A con említése pedig egyenesen rohamot vált ki belőlem.. Ma fél órát visítottunk barátnőmmel… és toporzékoltunk, hogy: “úristenmárcsakkétésfélhét” XD

Ma bolondballagás volt… Szarrá ázott a fizika felszerelésem, dehát annak nem árt XD Volt egy srác…. ilyen ipari fehér overallban és gázmaszkban volt…. Kegyetlenül nézett ki… Meg volt egy másik, aki a feje egyik felét feketére, a másikat fehérre festette XD Az egész suli úszott a víztől… Vicces volt XD Még jó, hogy tegnap lettek meglocsolva a növények… még a végén kirohadnak… :D
Holnap lesz a rendes balagás, szóval kelnem kell fél hatkor, mostmár tényleg, hogy átmenjek a szomszédba letarolni az orgonabokrokat… Idén a tornaterem padlóját díszítjük.. Tök szép lesz… Csak rohadtul korán kell menni… :S

Szóval mindent összevetve egészen jónak ígérkezik ez elkövetkezendő néhány nap és talán az egész hónap… Ki tudja… Már eleve ott vannak ezek a pontok:
-Valszeg lesz GazettE hennám…
-Szülinap
-4.-e és 5.-e ;)
-Con

Tisztajólesz^^ ^^ ^^

Valami nekem nagyon tetszik ebben a képben.. Fogalmam sincs, hogy mi… De úgy megfogott.. tetszik.. ^^

1 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, ügyes vagy és ügyes vagy!! xD *ez se tudja pontosan miről beszél* xD Najó... majd megtárgyaljuk emesenen, tegnap azon is gondolkodtam valami miatt, hogy felhívlak, aztán >Kai behatás< elfelejtettem... xf
    Tudod mi tetszhet a képben? A szokatlan szög és hogy ezek a marhák beleolvasnak a betonba. Egóról IQ-ra mi? Q= nagy 0 kis vesszővel, na mindegy, lehet, hogy már hallottad :P Reccs....

    VálaszTörlés