"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. április 26., vasárnap

Nichiyoubi…

…Vasárnap.
Ennél értelmesebb cím nem jutott az eszembe… Vagyis annak helyére. XD  /már csak 19 nap/

Ma reggel szokatlanul korán ébredtem. Már fél 8kor fent voltam… Csoda XD… Összeütöttem magamnak reggelire egy sajtos tojásránottát, amire ketchuppal rá akartam írni, hogy Aoi, de összefolytak a betűk… XD Aztán segítettem egy kicsit apunak, és anyuval sütöttünk meggyes piskótát… *nyáladzik* Amire végül sikerült alkotnom egy keveset fanatizmusom hevében, igaz, nem ketcupból, hanem meggyből XD :

P9190001

Nagyon finoooooommmmm………… Persze kaja előtt nem lehetett belőle sokat enni szóval meg kellett ebédelni… Aztán naná, hogy nem fért belém egy szeletnél több… ez tiszta kicseszés XD

Délutánom folyamán bevágódtam a gép elé, hogy gyarapítsam a GazettE-s cuccaimat, főként képeket^^ Sikerült a képeim számát 1321-ről 1667-re növelnem… És méghozzá milyen jó képekkel…. *hörög és visong*
Zenéket is szedegettem le, annak dacára, hogy az MP3-am még mindig tele van… –.-“  Összeraktam egy Playlistet is WMP-ben, hogy ugyanmár nehogy kijelölgetéssel kelljen megoldani a zenelejátszást^^ Szóval haladtam egy keveset. Ismét nagyon szupi kis oldalakat találtam, ahonnan infókat meg persze képeket lehet szedegetni, szóval tevékenykedtem. Egyedül videókat nem kerestem ma… Nade majd bepótolom^^

Jókislánykodás címén ma igen sokat tettem. X”D Mert hát ugye valamit valamiért. Szóval megint mosogatóztam, sütit sütni segítettem, felsöpörtem, segítettem kerítést csinálni, amivel végül ma már kész is lettünk, na meg mivel anyuékra rájött a fűnyírhatnék, kimentem összeszedni a lenyírt gazt... meg füvet… Imádom az illatát, de valahogy ma nem volt hozzá kedvem… De tényleg jókislánykodnom kell, most mit csináljak? XD Viszont… meg is van az eredménye……

Mehetek Szánalomfalvára 4.-5.-én^^

Bementem apámhoz, miközben tévéztek… Kérdezem: “Megbeszéltétek, hogy mehetek-e?”  erre apu: “Ottaludhatsz*vállat von*”
Úgyhogy tök boldog vagyok, megint^^
Mostmár csak az after party miatt kell jókislánykodni, és ha jól csinálom, még arra is rá fognak bólintani.. Ha van egy kis szerencsém^^ Máááárpedig lesz! *határozottság powaaaa* XD

Szerencsésen majdnem hanyattestem a zuhanykabinban, szinte  rögtön, ahogy beléptem, de éppen sikerült elkapnom a fali polcot.. utólag felmerült bennem, hogy hogyhogy nem szakadt le, mikor össz-vissz két ilyen kis tappancs rögzíti a falhoz… XD

MSN-en a mai nap folyamán egészen váratlan emberek írtak rám, és nem mondom, hogy nem esett jól, hogy eszükbe jutottam. Sőt. boldoggá tett. Még boldogabbá, ha ez lehetséges^^
Ficigépeléssel sehol nem tartok mert fogalmam sincs, hova mentettem el o.O kerestem már rejtett fájlok közt, meg úgy az összes mappámban, de nem találom… >.<
Szóval ennek örömére egy frissen talált képecske, és befejeztem^^

gazette527

Mondtam már, hogy imádom őket? *visong és nyáladzik, ennek következtében majdnem megfullad*

1 megjegyzés:

  1. Az édesség tetszik *___* Meg a fanatizmusod ismerős bűze is, hehe... Nemtom, nekem pölö soha nem jutott volna eszembe, hogy a petjeim neveit írjam a kajámra, még a végén megfexik a gyomromat xD Jó...nekem is vannak hasonló dolgaim, mint tudod xD
    Viszont a Fbiccs partyról még essen szó a későbbiekben mösönön, mert lehet, hogy jó lenne egy kis korrigálást megejteni, dee megbeszéljük, nem evezünk nyakig aa szarban, no para! :F Deee... baszd én mondtam, hogy ne kapkodj!!! o_O Tudod: nem halunk meg szűzen!! Fontos, észben tartani! xDD

    VálaszTörlés