"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. április 25., szombat

Ajikinai taiyou…

…Fárasztó nap.

Igaz, hogy nem nevezhető épp reggelinek a kelési időpontom /délelőtt 11 óra/, mégis elfáradtam egy kissé így nap végére.
Miután összevakartam magam, és valamelyest megigazítottam a szamárfészeknek is beillő fekvőalkalmatosságomat, kislisszoltam a teraszra egy kicsit körülsasolni. Apu már javában csinálta a kerítést, szóval gondoltam segítek neki, mert anyu is azt mondta, hogy ha többet segítek apunak, meg mindig azt csinálom, amit mond, akkor nagy az esélyem rá, hogy elengedjen Meguhoz, sőt akár még az afterpartyra is con után.

Így hát belehúztam a jókislánykodásba, és mindent egy nyikkanás nélkül megcsinálok, amire kérnek. Nem is megy olyan rosszul… XD

Igazából semmi értelmeset nem csináltam a mai nap folyamán… Két mosogatóból kipakolás között feldobtam egy arcpakolást, szóval most olyan babapopsibőröm van… Azóta is a fejemen van a fejpánt.. te jó ég, hogy fog állni a hajam holnap reggel X”D …
Szóval segítettem odakint apunak, és láttam két gyönyörű szép zöld gyíkot. Elhatároztam, hogy holnap, ha tudom, lefotózom őket^^ Olyan szépek voltak^^
És ebben ki is merültem. Aztán olyan 5 körül bevágódtam ide, a gép elé, és azóta csak még egy mosogatóból kipakolással lehetett kirobbantani innen… XD

végre sikerült időt szánnom a fangörcsölésre, szóval kerestem egy rakás videót.. A kedvenceim listája már nem is fér ki egyben, görgetősáv van hozzá… XD Szedegettem le számokat, és épp azon voltam, hogy egytől egyig az MP3amra pakolgassam őket, mikor az a szar megtelt… >.< De mit várok tőle, ha szimplán 256MB-s? Pedig most már semmi más nincs rajta, csak GazettO…

Meguval igen értelmes eszmecserét folytattunk msn-en, aminek kiváltója a Popcornban megjelent cikk volt… Ami a VK-ról szólt VOLNA… De már a címe is sokat sejtet a színvonalból: “Mit kell tudni a VISUKRÓL” Már bocsánat, deee… MI A TÖKÖM az a VISU????? Túl hosszú lett volna kiírni a teljes: “Visual Kei” szöveget? Na mindegy, nem húzom fel ezen megint magam, a lényeg az, hogy megy a levél iwiwi-en a Popcorn főszerkesztőjéhez. Ennyi.
Valamint a mai szokásos fanbiccskedés mellett képesek voltunk értelmes és kulturált emberi társalgásra is… Ez nagy szó nálunk XDA_rose_is_a_rose_by_heise

Böngészgettem egy keveset DevArton is… Megmutattam az egyik ismerősömnek, az általam igen nagyra becsült Heise CG-s képeit.. Erre rávágta: Manga… Bazzz…
Kész.. ennyi, befejeztem.. Túlságosan le vagyok fáradva agyilag is.. –.-“ Manga bazzz… 

Most nem azért… De ez szerintetek Manga?! *feladta, és visongva elrohant…*

Azért… Egy GazettE-s kép még kell… Az nem maradhat ki^^ *igyekszik olyat keresni, amelyiket még Megu sem látta, de úgysem sikerül neki* 
EZ MIT CSINÁL?? XDXD
/Sumire Making of/

sumire10

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése