"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. április 24., péntek

Yorokobi…

… Vidámság.

Az egész napom másból sem állt, csak vidámkodásból… És ez jó^^
Reggel a későbbi vonattal mentem, de még így is elaludtam… 10 percem volt, hogy kiugorjak az ágyból, és összevakarjam magam, majd még 10 perc, hogy a buszt is elérjem.. De sikerült^^  És így még éppenhogy be is értem fizikára, ami az első óránk volt… A tanár viszonylag tűrhetően viselkedett, szóval különösebb baj nem volt. Persze a házim nem volt kész, de nem is ellenőriztük. Azt viszont már várom, hogy abbahagyjuk végre ezt a hülye hőtant.. Az elektro sokkal könnyebb…
A matek TZ-m 3-as lett, ami egy tök jó dolog, akármennyire is furcsa, elég nehéz volt, szóval én örülök neki^^
Mivel a 3. óránk lukas volt, hála az égnek elmaradt a tesi, bevágódtam a rajzterembe rajzolni, hogy készen legyek, mire megyek Meguhoz^^ És bevallom, egészen jó úton haladok. Meg van beszélve, hogy még Kedden bent maradok 7-8. órában, és akkor ha minden igaz, sikerül befejezni…
Már most nagyon büszke vagyok magamra… Pedig nem szokásom XD Hát még ha elkészül… *.* Lehet, hogy megtartom, és nem adom oda Megunak *irigy* XD Nem… Az, hogy ezt kapja majd egyszer tőlem, az már el lett döntve az után a bizonyos animekarácsony után, mikor nem volt időnk beszélni… Akkor eldöntöttem, hogy megcsinálom, és másfél hónapja minden csütörtökön ezen ügyködöm. Gyorsan haladok, nee? XD

De felejtsük a sulit, hétvége van^^ Holnap lehet, hogy megyünk piacra, viszont idegbajt kapok, ha nem lesz fűzőm a conra… Mert a “csúnyaboltban” húszezer alatt nincs… És a kínaiba sem hoztak…. =S Ellenben lehet, hogy lesz vasárnapra egy majdnem térdig érő bakancsom, alias Béla, Liezem jóvoltából^^ Nagyon jó lenne… Másrészről viszont… MÁR CSAK 3 HÉT ÉS CON!!! Wihiii… *visszaszámlálást elkezdi, már csak  21 nap* XD

Apropó con. Úgy tűnik, hogy mostmár végleges, hogy Keti nem jöhet… Viszont lehet, hogy sikerül anyuékat meggyőznöm az afterpertyt illetően.. Nagyon remélem…
Valamint az is elég jó útom halad, hogy 4.én ottszunyáljak Meguéknál.. Az se lenne semmi ^^ Képzelem már előre, hogy mit fogunk mi ott levágni… XD Élet és közveszélyes lesz… Szánalomfalva környékén áradásra lehet majd számítani XD

Viszont úgy tűnik, ebbe a mai blogomba ennyi fér, mert muszáj időben lefeküdnöm, hogy növeljem annak az esélyét, hogy bárhová is elengedjenek.. Szóval még egy kép, aztán bevégeztem mára…

mad15

Ooooohh, yeeeeah…… Ez a “gyereteállat” kép^^ *visong, olvad, folyik, kiabál: megyeeeeek!*

2 megjegyzés:

  1. *fetreng a röhögéstől* Te, én lehet, hogy 11 óra múltán kezdek aktiválódni vagy nem tom, de most piszkosul be vagyok pörögve xD Ez a "gyere te állat" mindig leöl, pláne, ha bele is képzelgek valamit :P xD
    Fuh nem tudom mi van velem, de olyan mintha beszedtem volna valamit, tökre ver a szívem oO Bár a fanbiccs éjszakai lény, ha hagyják kibontakozni. Ugye Sanshi? ^^

    VálaszTörlés
  2. Hát igen.. HA hagyják...Na meg ha összeeresztik a többi fanbiccsel... ott kő kövön nem marad XD
    Részletezheted a képzelgéseidet=P *húzogatja a szemöldökét*

    Mit szedtél be? Éniskéreeeeeeek! *nyüszít*

    VálaszTörlés