"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. április 23., csütörtök

Ken’en…

…Fáradtság, türelmetlenség, unalom. Ezek a cím szótári jelentései. Valahogy most mindet érvényesnek érzem magamra XD

Tegnap teljesen punnyadós napom volt, és a mai sem különb…
Reggel megint elaludtam, szóval a sminkelésemre ismételten nem maradt idő, de hát ilyen az én formám… Ezen a téren javítanom kell… *feljegyzi magának* Az a baj, hogy hiába állítom be a telefonomat, hogy fél 6-kor keltsen, mikor csörög, mindig átállítom negyed órával későbbre…. XD
A suli szokás szerint rémunalmas volt, írtunk dogát nyelvtanból, na meg holnapra el kéne olvasnom a Bánk bánt, de egyszerűen annyira nincs kedvem nekikezdeni, hogy az valami szörnyű… De majd megoldom… ^^ Ráadásul holnap fizika az első óránk, aztán mehetünk tesire… Végig kell ülnöm az osztályzást, mert én már megkaptam a jegyet talajtornára… Dupla ötöst, csillaggal, whehehe…. *ego mode  on *

Szóval az egész napom totális punnyadás volt…Leszámítva a rajzszakkört… Egyszerűen… tudatosult bennem, hogy nem is vagyok annyira szar, mint ahogyan azt gondolom magamról… csak.. ránéztem a munkámra, ami mellékesen Megusamának szánt meglepi, és.. Büszke voltam magamra^^ Ez nagy szó szálam. Aztán elég volt egy pillantást vetnem az egyik 11.-es csajszi érettségi rajzaira, és máris újból önbizalomhiányos és önócsároló hangulatba kerültem… Van ez így XD

Rohadtul későn értem haza, volt már hat óra is szerintem, mindezt azért, mert elmentem Melindával a Rossmannba ajándékot venni az egyik barátnőnk szülinapjára… Mindezt szinte zombi-állapotban tettem, és nem csoda, hogy ezek után így befolyok a gép elé XD
Igaz, a jobb csuklóm már totál kész van, recseg, ropog, és fáj…. Nem véletlen… ez a rajzolós kezem XD /ez de hülyén hangzik/

Ma szokatlanul kevés időt töltöttem a GezettE-vel.. és ez szörnyű. Igaz, hogy már készül a hatalmas vélhetően A3 vagy B3-as logó a falamra, mármint sajnos csak papíron, mert ráfesteni nem hiszem, hogy engedik… Nem baj, nekem úgy is jó lesz^^ Na meg persze keresem a legszebben nyomtató nyomtatót a környezetemben, hogy kitapétázhassam a falam… Csak hogy ne lássam a színét X”D
Na de visszatérve… Össz-vissz reggel tudtam zenét hallgatni a buszon, mert ugye hazafelé társaságom volt… Ráadásul reggel, valami HAGYMAAROMÁJÚ  néni beült mellém a buszon. De nem sokáig maradt mellettem, hála a maximumon bömböltetett Toguronak és Burial Applicant-nak XD amit szerencsére még a fülemen kívül is hallani lehetett…  Következtetés: A nénik nem szeretik a VK zenét ^^
Kivéve Megut… A Nénit az Esernyőtartóból^^

aoi-28

És végül egy kis nyáladzási lehetőség. Aoi egy felismerhetetlen pózban… Igaz, hogy nem sok látszik belőle, deee… Még ezt is eszementül jól csinálja^^  *fuldoklik,hörög,nyüszít. Fangörcsöl*

 

 

3 megjegyzés:

  1. Baszki... ki mondta, hogy hú de fasza, hogy jön a tavasz? Megyek azt kiherélem, mert valszeg nem ismeri a "tavaszi fáradtság" nevű agyrémet...döglődik mindenki :s Pedig most volt szünet T_T

    Wááááááá, most Łszóltad magad!! :DD De nem baj, akkor is fúr a kíváncsiság xD
    De jajistenem, tragédia: már nem tudok mit kezdeni a túltengő, több hliter nyálammal, amit rájuk szoktam folyatni, már vagy négy napja no Gazette... hiányoznak T_T Már rám férne egy kis kutatómunka, még kijövök a gyakorlatból... :D

    A magyar köznép toleranciahányados erősen kívánnivalót hagy maga után... Nomeg mire jó a Vk uygebár :D xD *csőlakó uborka elkúszik* x'D Chuu~ jaés: hova lett Aoi uborkája????(kép) oO

    VálaszTörlés
  2. Inkább nem mondok tippeket... ^__^' *fél, hogy belepirul*

    VálaszTörlés
  3. Igen.. elszóltam magam... *lehajtja a fejét, majd felkacag* De ennyi kis elszólás kell^^

    Az ubit illetően.. hmmm.. leharaptam? *ördögi vigyor*

    VálaszTörlés