"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. április 27., hétfő

Ronsou…

… Probléma…

Az egész napom tök jó volt, csak egy icipici baj árnyékolta be az amúgy verőfényes napsütésemet… /ezt de megaszontam… XD/ De ne szaladjunk ennyire a végére…

Reggel későbbi vonat, elvégre lusta vagyok, olyan jó szunyálni még fél órát^^
Infón most végig bunkózott a tanár, de ezt már megszoktuk tőle… Mindennek ellenére egy cseppet sem félek a vizsgától. Mert tudom… Ennyi… ^^ *egoista desu*
Tesin osztályzás volt, de ugye nekem már megvan a jegyem, szóval punnyadtam… Úgy kell azt^^
Föcin halasztottuk a dogát, bár fogalmam sem volt, hogy írunk… Így holnap írunk… Nem tanusítok neki különösebb jelentőséget, mint ahogy az látszik is… Tanulni luxus.. Úgyis 4es lesz :D
Németből 3as lett a TZm, és elvileg szintén dogát írtunk volna, mert a múltkori órán a fiúk felbaszták a tanár agyát, de mégsem íratott most, hála az égnek. Cserébe viszont közölte, hogy holnap nem tud bent maradni velem, még az emelt németóráját is leadta…. Szóval fogalmam sincs, hogy a fenébe fogom megoldani a rajz befejezését… /ez a probléma/De majd belehúzok… és ügyeskedek… Csak annyira félek, hogy elcseszem, és nem akarok szart adni Megunak…. :/
Ha azon múlik, akkor akár németen is rajzolok, aztán majd bepótolom az anyagot… De nekem kellenek a tanárnő tanácsai…. Mert ugyebár azt nem engedem, hogy akár egyetlen vonalat is belerajzoljon… XD
Törin doli volt, szerencsére nem TZ, csak sima doga… Egész jó lett, úgy érzem…
Hazafelé beugrottam még gyöngyöt venni, mert ugye már készül az újabb 2-3 (?) méteres karkötő^^ /nemmamgamnak. Megunak./ Egészen jól haladok azzal is, még az ágyamra is sikerült kiborítanom a fekete bogyókat… XD
A süti máris elfogyott, amit tagnap sütöttünk, pedig úúúgy ennék most még belőle XD

Gazetto téren össz-vissz annyira jutottam ma, hogy képeket hajkurásztam, kevés sikerrel… Keresnem kell új oldalakat… :/ Dee azért van egy-két új nyálcsorgatási alapom^^ Most per-pill még a kedvenc fotósorozatom is megvan a drágákról XD 

Nekikezdtem a Vampire Knight letöltésének, és leszedtem egy tuti médialejátszót, a  GOM Playert is… Állítólag csodákra képes.
Viszont asszem itt be is fejeztem, mert spirituális energiákat kell gyűjtenem, hogy holnap be tudjam fejezni a rajzot…

Azért.. még egy kép… =P Az nem maradhat el… Megu kedvéért most egy Uruha^^

gazette328

1 megjegyzés:

  1. Egyebek mellett abban is tökéletesen biztos vagyok, hogy nem lesz szar, akármennyire is "elkúrod" :f No para, szivem, én aishiteyollni fogom minimum azéris csakmert tőled van xD
    A GOM Player tényleg istenkirály, akkor van szar ha nincs kodek...akkor ezzel is szívsz mint a torkosborz...
    És köszönöm a képet is, sátáni kis ribancom *gondolatban már szexuálja is*

    VálaszTörlés