"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. április 21., kedd

Risuta-to…

… Azaz újrakezdés. Hosszú történet lenne elmesélni, miért is indítottam újra ezt az egészet, a lényeg az, hogy nem akarom abbahagyni, viszont a régebbi bejegyzéseim… Nem mindig fedték a valóságot. Szégyellem magam miatta, de ez történt. Egy-két alkalommal hagytam, hogy elragadjon a düh, vagy épp más gondolat, és nem figyeltem arra, ami írok. És az a legszörnyűbb, hogy hiába olvastam el közzététel előtt a bejegyzéseim, nem vettem észre ezeket a hibákat… Sajnálom, és elég szörnyen érzem magam miatta. /Az érintettek tudják, miről beszélek/Szóval ez történt… És így gondoltam korrektnek, ha minden újraindul, ha már nem akarok lemondani a blogomról. 

Tehát akkor kezdjük újra az egészet. Egy rövid kis beszámolóra gondoltam az elmaradt időről, mert azért mégis volt egy-két említésre méltó dolog…

Ugye, Megusama? =P
Mert azt hiszem, nyugodtan állíthatom, hogy eddigi életem egyik  meghatározó élménye volt, hogy látogatást tettem “Szánalomfalván”, ahol megismertem a valódi fangörcs fogalmát… Mert azért mégis más, ha van kivel fangörcsölni… XD Szóval egy fergeteges, és sajnos túl rövid napot töltöttem Megusamával és Ayuval.. De abban már megegyeztünk, hogy hamarosan megismételjünk. Ki nem hagynám^^
Valamint az elmúlt pár napban igen nagy büszkeséggel tölt el, és nem kevesebb örömmel, ha az asztalomon álló parafatáblára tekintek. Ott díszeleg egy keskeny, piros csík… Rajta nagy betűkkel: KÉT NAP…
Na vajon mire gondolok? Bizoooony. A conbelépőm^^ Amint megneszeltem, hogy hol és mikortól lehet kapni, riadóztattam nővéremet, megkértem,  és el is ment nekem megvenni. Annyira örültem neki, és örülök még most is… ^^
Tanulás szinten nem is haladok olyan rosszul, annak ellenére, hogy még mindig nem tanulok kábé egy sort sem itthon… Mondjuk egy kivétel volt az elmúlt időszakban, mikor leszögeztem magam az ágyhoz, és nekikezdtem tanulni az irodalom témazáróra… Hármas lett… Nem volt túl sok eredménye, úgy gondolom…
Ezeken kívül nemigen történt semmi említésre méltó, leszámítva a napi fangörcsöket, de az már megaszokott.

Tehát akkor a mai nap.
Reggel hót kómásan ébredtem, és fontolgattam, hogy a későbbi vonattal menjek, de aztán mégis összevakartam magam, mert angol fogalmazást kellett írnom, és akkor nem árt, ha van fél órám, az óra előtt, hogy összekaparjak valamit…XD Aztán volt egy szuper lukasóránk másodikban, majd egy német témazáró. A lukasórát véletlenül sem készüléssel töltöttem.. DehogyXD az nem az én stílusom… Ma éppenséggel a színpadon csöveztünk… Tőlünk zengett az egész iskola, szokás szerint, de nem igazán izgatott eddig sem… XD A TZ után két csodálatosnak nem épp nevezhető magyar, és végre kajaaa… Mondanom sem kell, mire kinyitják a menzát, addigra már kopog a szemem… Atán matek, amire a házit persze előző szünetben másoltam le…. Jószokásom szerint.. Viszont holnap abból is TZ. A mai anyagot meg úgy ahogy van, nem értem… Asszem talán az volt a cím, hogy: A szögfüggvények trigonometriai szabályai… vagy valami ilyesmi. Mindegy.

Suli után kihúztunk a játszótérre ökörködni… Hát sikerült is nagyot alkotnunk megint… XD Valamint levonhattam a tanulságot, hogy nem tanácsos fűben cigánykerekezni és kézenállni, mert sok a darázs X”D… Jah, hogy miért csináltam én ezeket? Mert ugye régen sportakrobatikáztam, és a többiek mondták, hogy mutassam meg, hogy kell rendesen, mert holnap osztályzás.… És mert jólesett… Szóval adtuk magunkat, és lekameráztuk, amiből majd negyedik évvégén videó készül… Elvégre… Szép emlékek… XD

Itthon kb hazaértem, és kaja után bepunnyadtam a szobámba. A gép elé, persze… Zenét hallgattam, és gyöngyöt fűztem… Igen, gyöngyöt… XD Merthogy készül a több mint 2 méteres fekete gyöngykarkötőm… Dolgozom az ügyön… XD és Megusama is kap majd egyet, mertcsak^^ És igazán az őrületbe kerget, hogy minden 3. kis gyöngynek olyan kicsi  a lyuka, hogy nem megy át a legvékonyabb tűnkön… Gyöngyfűzőtűt meg nem lehet a kezembe adni, mert eltöröm XD

Szóval a mai napom is felettébb tartalmas volt, de ezen majd változtatunk. Az egetrengető fangörcs valahogy kimaradt… Azt is pótolni kell, még a végén elvonási tüneteim lesznek.
De be is fejezem, mert már így is annyit írtam, hogy olvasni is fárasztó a sorban felbukkanó szavakat, nem hogy gépelni… XD

Nincsenek megjegyzések: