"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. december 24., csütörtök

Itt járt a Jesszuska…

… És pottyantott a karácsonyfánk alá, egy Miyavi koncertjegyet, ugyebár, és egy ezüstszínű, mikulásos csomagolópapírba burkolt, szabálytalan geometriájú tárgyat… De ahogy megláttam, az a furcsa alak mindjárt nem volt olyan szabálytalan… Sőt.. Elsőre tudtam, mi van benne… Anyum a koncertjegyre mutatott, és azt mondta: “Mivel jártál a koncertjén, úgy gondoltuk, talán a nyomdokaiba szeretnél lépni…” Így hát röhögtem egy sort, aztán kibontottam.. Belül egy fekete műszálas tokba bújtatva, ott pihent a LÉNYEG… Kihúztam a zipzárt, először csak a fém hangolókulcsokat láttam… Aztán féktelen nevetés közepette /nálam ez annak a jele, hogy rohadtul boldog vagyok, elvégre mi mást jelezne a röhögés?/ kihámoztam a tokból ŐT:

100_4872

Első látásra nevet is adtam neki, ami kötődik Aoihoz is, kötődik a drágaság színéhez is… Ki nem találná senki, hogy Shiro-chan lett, ugye? :D

Nővéremék látogatása holnapután várható, akkor még kapok vmi kis kütyüt, már nagyon várom… Na meg azt is, hogy mit szólnak majd az én homemade kakaósüvegemhez.. XD

*Szeret Shirocsán, mindkettő*

A képen a dátum meg szar.. az még hagyján, hogy 2008… XD De hogy 23.a, 24 helyett… :’D

3 megjegyzés:

  1. Úristen Szánsi... ezt te elhiszed? Mert én nem x'D Basszus... esküszöm belekötöttem a padlószőnyegbe, mikor megláttam, még jó, hogy ülök... Najó, nem fojtatom itt a hitetlenkedést *lefagyott* Csak annyit mondok: gratulálok!!!! :'))))

    VálaszTörlés
  2. Hát... először én sem hittem el, ami azt illeti.. :D de..de.. olyan szép *____*
    És most nézem csak, hogy a fényképezőn el van baszódva a dátum :'D És 32.át ír 24 helyet.. nah mindegy *__* Majd ha jöszöl, kipróbálod a drágámat... ^^

    VálaszTörlés
  3. Hai, még így képernyőn keresztül is gyönyörű :D Nagyon különleges darab.
    Okés, addig megpróbálok elszüttyögni az én rehabos kis szépségemmel x'D

    VálaszTörlés