"Miben reménykedsz?
Egy napló lapjai között
Az elrejtett szavak...
Maradandó alak
Minden dolog, amiben hiszünk.
Egy napló lapjai között
Hagyjuk erősen visszhangzani,
Amíg darabokra szakad..."

2009. december 29., kedd

Random headshot – fangöcs elvonási tünetek

Egysíkúan telnek a szünetem napjai. Nővéreméktől kaptam egy hajvasalót, fel is van már avatva, lesz mivel hajat vasalnom szilveszterre… XD Meg kaptam 3 pár szép pálcikát… Egyformákat, de szépek, na…:D
Amúgy minden nap olyan dél, fél kettő között kelek.. Félreértés ne essék, ébren vagyok én már korábban is, de egyszerűen nincs miért felkelnem… :’D mert szétunom az agyam… Játszani nem játszhatok a gépen, mert sok áramot fogyaszt, ha sokat megy… zenét hallgatni újfent nem tudok, mert ahhoz gép kell.. Najó, ma megoldottam, rádugtam a hangfalat Kuromerura, aztán csá… :D Írni meg egyszerűen nem tudok.. Vagy ha igen, azt is inkább este/éjjel. Bár elég csekély mértékben.. A gondolatok meglennének, meg az alap történetvezetés… De egyszerűen nem tudom leírni. Ma is eljátszottam, meg tegnap is, hogy ültem fél órát a nyitott füzet fölött, tollal a kezemben… :/

Már-már annyira unatkoztam tegnap, hogy valamelyest rendet raktam a szobámban.. Persze a rendrakás egy kicsit erős kifejezés, de legalább nem olyan kaotikus a helyzet.. XD
Jah meg voltak itt Karcsiék, és megbeszéltük, hogy minden szombaton délelőtt felmehetek gitárórára.^^ Meg Karcsi játszott egy kicsit Shirocsánon is, de akkor még nem volt sima pengetőm.. Szóval odaadtam neki Aoiét. Karcsi nézi, forgatja, hajlítgatja *Sanshi már majdnem nyüszít: “vigyázz ráá, ez egy ereklyeeee~”* , aztán ilyet szól: Nagyon jó minőségű darab, szépen kézreáll a formája is, ilyet még nem is láttam. Én meg kíhúzom magam, mondom: Nanáhogy, Japánból van:D aztán játszott *____* jaj, egyszer majd remélem én is így fogok tudni, mint ő *__* Aztán elpakoltam a cuccokat, mert mindez volt tegnapelőtt, fél 12kor, este:D Kint az előszobában azért még megbeszéltem vele, hogy megtanít majd TABot olvasni^^ Csak még neki is meg kell kérdeznie a fiát, hogy hogy is van pontosan, mert régen tudott, de mostanra elfelejtett, mert neki már spontán, meg fejből jönnek a dolgok.. XD Jahboccs:D
Ma akartam palacsintát sütni… De anyu nem engedte… Talán holnap. *Palacsintaehetnékje van*

Az elmúlt pár napban szörcsöltem képeket is… *csápol* Szóval megint képblogolok egy kicsit… Csak egy kicsiiiit, na:D 

Förszt of óll: Oldszkúl Gázettó :D  Reitának olyan kis ártatlan feje van… XD Ezen a képen ugyan Yune feje nem látszik rendesen… De nem volt egy szép ember… Sőőőt…

msg-124904593834

Aztán elszörnyedtem, hogy “te jó ég, mekkora gigantikus Dobfelszerelése van Kainak.. o.O

DIM0018

És akkor innentől kezdtem el Aois képeket keresgélni… Eddig össze is jött vagy 130 darab, ami nekem új… Köztük az alábbi kettő, amit meglátva spontán felvisítottam: “Kacsaaaaaaaaaaaaaaa~”

x_97aa6101

 thegazette--large-msg-122702494828

Ayu ilyet szól msn-en “csak társalog Uruhával” Jogoooos:D:D
Szóval összességében… Fangörcshiányom van… Már minden alkalmat és lehetőséget megragadok, hogy képnézegessek, zenehallgassak, vagy tartalmas és fanbiccsisztikus beszélgetést folytassak MSNen fellelhető FBtársakkal… Jahm és Meguhiányom is van… :’D De azt lehet ellensúlyozni, arra itt lesz a szilveszter *___* *aligvárja* Koalícióban fogunk baromkodni, Megu, Ayu, Mazu, Én *____*

Csaaak legyen már holnapután… ^^

*Sanshi off* Vége a netidőmnek… –.-“

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése